مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 15:252023-02-08سياسي

مهارت آموزی دانشجومعلمان با استفاده از ظرفیت های جهاددانشگاهی


در دیدار رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با رییس دانشگاه فرهنگیان استان بر مهارت آموزی دانشجومعلمان با استفاده از ظرفیت آموزشی، فرهنگی و پژوهشی جهاددانشگاهی تأکید شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی در دیدار رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با رییس دانشگاه فرهنگیان استان بر مهارت آموزی دانشجومعلمان با استفاده از ظرفیت آموزشی، فرهنگی و پژوهشی جهاددانشگاهی تأکید شد.

سیدمحمدحسین سیدکاشی، رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، امروز چهارشنبه 19 بهمن در دیدار با رییس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت گسترده جهاددانشگاهی برای طیف وسیعی از مخاطبان، اظهار کرد: گاهی در حوزه فعالیت های قرآنی برنامه هایی برگزار می شود که اطلاع رسانی لازم را ندارد که در این راستا مجموعه خبرگزاری های جهاددانشگاهی می تواند کمک کننده باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به فعالیت حوزه آموزشی، گفت: دوره های برگزار شده نیازسنجی شده و آمادگی داریم دوره های خاص مورد نیاز دانشگاه فرهنگیان را برگزار کنیم.

رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: آمادگی انعقاد قرارداد با دانشگاه فرهنگیان استان و برگزاری برنامه ها متناسب با ظرفیت ها را داریم.

حجت الاسلام محمدجواد اکبری مطلق، رییس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی نیز تصریح کرد: این دانشگاه انسان هایی تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی دانشجومعلمان با استفاده از ظرفیت های جهاددانشگاهی

مهارت آموزی دانشجومعلمان با استفاده از ظرفیت های جهاددانشگاهی