مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 15:502023-02-08فرهنگي

فیلم غریب برای اولین بار در کردستان به صورت ویژه اکران می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از اکران فیلم غریب برای اولین بار در کردستان خبر داد.

- فیلم "غریب" برای اولین بار در کردستان به صورت ویژه اکران می شود ایسنا/کردستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از اکران فیلم "غریب" برای اولین بار در کردستان خبر داد.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: فیلم سینمایی غریب در رابطه با شهید محمد بروجردی و وقایع کردستان چهارشنبه 19 بهمن ماه ساعت 17:30 به صورت ویژه با حضور کارگردان و تهیه کننده و عوامل فیلم اکران می شود.

دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان ضمن اعلام این خبر گفت: فیلم غریب به کارگردانی محمد حسین لطیفی که فیلمی است درباره وقایع کردستان در سال های 58 و 59؛ که آغاز مسیری برای تبدیل شهید محمد بروجردی به مسیح کردستان شده است در دو سانس به صورت ویژه در پردیس سینمایی بهمن سنندج اکران می شود.

وی افزود: فیلم سینمایی غریب که از فیلم های مطرح این دوره جشنواره بین المللی چهل و یکم فیلم فجر است به صورت ویژه در پردیس سینمایی بهمن سنندج اکران می شود، و از کارگردان و عوامل فیلم تجلیل و قدردانی خواهد شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اضافه کرد: فیلم غریب برای اولین بار قبل از تهران در استان کردستان روز چهارشنبه 19 بهمن ماه ساعت 17:30در اولین سانس به صورت ویژه اک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم غریب برای اولین بار در کردستان به صورت ویژه اکران می شود

فیلم غریب برای اولین بار در کردستان به صورت ویژه اکران می شود