مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 16:252023-02-08اقتصادي

میزان افزایش مالیات بخش خصوصی در بودجه سال آینده 128 درصد است


وقتی فعالان اقتصادی به بودجه سال 1402 توجه می کنند، نگرانی آن ها افزایش پیدا می کند؛ میزان افزایش مالیات بخش خصوصی در بودجه سال آینده 128 درصد افزایش پیدا کرده است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: وقتی فعالان اقتصادی به بودجه سال 1402 توجه می کنند، نگرانی آن ها افزایش پیدا می کند؛ میزان افزایش مالیات بخش خصوصی در بودجه سال آینده 128 درصد افزایش پیدا کرده است.

غلامحسین شافعی امروز 19 بهمن ماه، در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور رییس سازمان امور مالیاتی کشور در اتاق بازرگانی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: وزیر اقتصاد، رییس شورای گفت وگوی کشور هستند، بنابراین مجموعه تمام مسائل و مشکلات در سطح کشور جمع آوری و با نگاه جدی در شورای گفت وگو مطرح می شود که در این دوره حاصل جلسات شورای گفت وگو مناسب است.

وی افزود: آخرین موضوعی که از خراسان رضوی به شورای گفت وگو رفت و به نتایج مطلوب خواهد رسید، آیین نامه مشاغل سخت و زیان آور بود.

رییس سازمان امور مالیاتی کشور نیز در اکثر جلسات شورا حضور دارند و نتیجه مطلوب از آن حاصل می شود.

شافعی بیان کرد: فعالان اقتصادی به دلیل نوسان و افزایش قیمت ارز، نگران افزایش قیمت نهاده های وارداتی در بخش تولید بوده و به دلیل تورم نیز نگران افزایش قیمت نهاده هایی هستند که از داخل تامین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان افزایش مالیات بخش خصوصی در بودجه سال آینده 128 درصد است

میزان افزایش مالیات بخش خصوصی در بودجه سال آینده 128 درصد است