مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 16:402023-02-08سياسي

بیمه سینا خسارت زیان دیدگان زلزله خوی را پرداخت کرد


با دستور ویژه مدیرعامل بیمه سینا، رسیدگی به خسارت زیان دیدگان زلزله خوی در اسرع وقت انجام و مبالغ مربوطه پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه سینا؛ مدیر بیمه های آتش سوزی این شرکت با اشاره به اعزام نماینده و ارزیابان خسارت به مناطق زلزله زده گفت: رییس شعبه ارومیه، نمایندگان شهر خوی و ارزیابان پس از زلزله، ضمن دیدار با بیمه گذارانی که منازل آنها دچار آسیب شده است، پیگیری های لازم را جهت همدردی و برآورد خسارت آن ها انجام دادند.

فرهاد عبدالهی با اشاره به تاکید مدیرعامل برای پرداخت سریع خسارت زلزله زدگان، افزود: با برآورد خسارات وارده به بیمه گذاران، حواله مربوط به خسارت بیمه گذاران عزیز در کوتاه ترین زمان ممکن، صادر و مبالغ به حساب آنها واریز شد.

عبدالهی بیان داشت: نمایندگان و تیم های ارزیابی بیمه سینا همچنان برای شناسایی و دریافت اعلام خسارت جدید از سوی هموطنان، در شهر خوی مستقر هستند.

وی در پایان عنوان کرد: آن دسته از بیمه گذارانی که دارای بیمه نامه آتش سوزی بیمه سینا هستند می توانند با مراجعه به نمایندگی های بیمه سینا در شهر خوی نسبت به اعلام خسارت، اقدام و یا از طریق تماس مرکز ارتباط با مشتری با شماره تلفن 2807-021 راهنمایی های لازم را دریافت نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه سینا خسارت زیان دیدگان زلزله خوی را پرداخت کرد

بیمه سینا خسارت زیان دیدگان زلزله خوی را پرداخت کرد