مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 16:452023-02-08سياسي

مسیر قطار شهری چناران بعد از 10 سال در حد حرف باقی مانده است


امام جمعه چناران تعیین تکلیف پروژه قطار شهری گلبهار- چناران را مطالبه مردمی اعلام کرد و گفت: مسیر قطار شهری در چناران بعد از 10 سال مشخص نشده و کماکان در حد حرف باقی مانده است.

- حجت الاسلام مظفر تاجی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به شائبه حذف چناران از قطار شهری، گفت: برای تعیین تکلیف پروژه قطار شهری گلبهار- چناران مطالبه عمومی و مردمی وجود دارد و در این راستا پیگیری های لازم صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه در گذشته گلبهار جزو شهرستان چناران بوده و در حال حاضر یکی از شهرستان هایی است که در نزدیکی مشهد ایجاد شده است، عنوان کرد: در دولت نهم و دهم بنا شد که مسکن های مهر در این منطقه احداث شوند و در این راستا 43 هزار واحد مسکن طراحی، برنامه ریزی و اجرا شده است.

خطیب جمعه چناران تصریح کرد: حضور جمعیت گسترده و انبوه در گلبهار باعث شد تا در سال های 90-91 پروژه قطار شهری از مشهد به گلبهار کلنگ زنی شود.

وی افزود: در آن زمان بحث بر روی احداث قطار شهری از مشهد به گلبهار بود اما چون این منطقه جزو شهرستان چناران بود و فقط 5-6 کیلومتر فاصله دارد، پیگیری های لازم برای اینکه چناران در خط قطار شهری قرار گیرد، صورت گرفت.

مظفر تاجی گفت: پیگیری های زیادی در این زمینه صورت گرفت و با فرماندار، مسئولین وقت و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر قطار شهری چناران بعد از 10 سال در حد حرف باقی مانده است

مسیر قطار شهری چناران بعد از 10 سال در حد حرف باقی مانده است