مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 17:502023-02-08اقتصادي

23 طرح عمرانی در تربت حیدریه به بهره برداری رسید


همزمان با هشتمین رو از دهه مبارک فجر، 23 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار 211 میلیارد و 851 میلیون و 800 هزار ریال در بخش مرکزی تربت حیدریه به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین محمدی بعدازظهر چهارشنبه در آیین افتتاح گلخانه تولید آلوورا اظهار کرد: 9 پروژه جهاد کشاورزی در این ایام با اعتبار چهار میلیارد ریال و اشتغالزایی برای 170 نفر که غالب آنها در بخش آبیاری های نوین، گلخانه و ماکیان است، توسط بخش خصوصی به سرانجام رسیده است.

مدیر جهاد کشاورزی تربت حیدریه در معرفی گلخانه تولید آلوورا نیز گفت: این واحد تولیدی در مساحت هزار و 260 مترمربع ایجاد و به تولید آلوورای گل قرمز برای مصارف آرایشی و خوارکی و گل زرد برای مصارف دارویی مبادرت دارد.

وی با بیان اینکه آلوورا در سال چهار بار قابل برداشت است، گفت: در هر دوره کشت بین 30 تا 40 تن محصول از گلخانه برداشت و برای مصارف خوراکی و دارویی داخل کشور استفاده می شود.

محمودی در بخش دیگری گفت: اکنون در سطح شهرستان تربت حیدریه 78 واحد گلخانه به مساحت حدود 9 هکتار داریم که قسمت اعظم آن به تولید صیفی جات مشغول و یک هکتار از این میزان نیز به تولید گل های زینتی در بخش کدکن مباردت دارند.

افتتاح 5 پروژه شرکت آب و فاضلاب تربت حیدریه در ادامه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تربت حیدریه نیز در آیین افتتاح پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 طرح عمرانی در تربت حیدریه به بهره برداری رسید

23 طرح عمرانی در تربت حیدریه به بهره برداری رسید