مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 18:002023-02-08سياسي

جزییات پروژه های ایام الله دهه فجر در شمیرانات تشریح شد


فرماندار شمیرانات جزییات 34 افتتاح و کلنگ زنی در این شهرستان را که به مناسبت ایام الله دهه فجر انجام می شود را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی ذاکریان عصر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به منظور تشریح پروژه های ایام الله دهه فجر در فرمانداری شمیرانات برگزار شد اظهار داشت: همزمان با چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی شاهد پروژه های بسیار خوبی در شمیرانات بودیم.

ذاکریان در تشریح جزییات کلنگ زنی پروژه های دهه فجر 1401 در شمیرانات گفت: این پروژه ها شامل کلنگ زنی پروژه احداث پل خروجی شهر، کلنگ زنی پروژه ادامه و تکمیل ساختمان فرهنگی تفریحی شهرداری لواسان، کلنگ زنی پروژه ادامه دیوار آجری پادگان لشگرک و کلنگ زنی مرکز اقامت مهمان پذیر است که مجموعاً برای این اقدامات 45 میلیارد و 250 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

ذاکریان با اشاره به میزان اشتغال زایی افتتاح پروژه های دهه مبارک فجر 1401 شمیرانات عنوان داشت: این پروژه ها منجر به اشتغال زایی 180 نفر می شود.

فرماندار شمیرانات بیان داشت: 30 پروژه با اعتبار 103 میلیارد و 826 میلیون و 400 هزار تومان نیز برای شمیرانات در نظر گرفته شده که اجرای طرح هادی روستاهای راحت آباد و ایرا، جنگل کاری (کاشت 35 هزار اصله نهال در زمینی به مساحت 130 هکتار)، مجتمع گردشگری دهکده سلامت (مجتمع پذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پروژه های ایام الله دهه فجر در شمیرانات تشریح شد

جزییات پروژه های ایام الله دهه فجر در شمیرانات تشریح شد