مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 18:052023-02-08اجتماعي

فعالیت مرتبط با نماز در رتبه بندی و شهریه مدارس تأثیرگذار است


رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: فعالیت مرتبط با نماز در رتبه بندی و الگوی شهریه مدارس تأثیرگذار است؛ تلاش کردیم تا گفتمان نماز در مدارس جاری باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش با تأکید بر این که فعالیت مرتبط با نماز در رتبه بندی و الگوی شهریه مدارس غیردولتی تأثیرگذار است، گفت: تلاش کردیم تا گفتمان نماز در مدارس غیردولتی جاری و ساری باشد و بر این اساس آماده استفاده از تجربیات و همکاری با ستاد اقامه نماز هستیم.

احمد محمودزاده اظهار کرد: باید نگاه تربیتی و پرورشی به مدارس غیردولتی تقویت شود و معتقدیم همه ما خدمت گزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی از تمام توان و ظرفیتی که داریم برای ترویج فرهنگ اقامه نماز استفاده کنیم و خرسندم که مسئولیت سازمانی را بر عهده دارم که در آن اکثریت مؤسسین مدارس غیردولتی پای نظام و پای انقلاب ایستاده اند و در کنار آموزش های علمی و آموزشی به مسائل پرورشی و تربیتی توجه ویژه ای دارند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت موضوع نماز در مدارس گفت: فعالیت هایی مانند اجرای طرح نور چشم و توانمندی مدیران مدارس در برنامه یاوران نماز، جشن تکلیف و گفتمان دینی با محوریت نماز از جمله برنامه هایی است که در مدارس غیردولتی و هیأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مرتبط با نماز در رتبه بندی و شهریه مدارس تأثیرگذار است

فعالیت مرتبط با نماز در رتبه بندی و شهریه مدارس تأثیرگذار است