مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 18:252023-02-08سياسي

افتتاح 49 پروژه در چهارباغ همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر


در هشتمین روز از دهه مبارک فجر 49 پروژه در شهرستان چهارباغ مورد بهره برداری قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی عبداللهی بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه افتتاح پروژه های دهه مبارک فجر در شهرستان چهارباغ، با اشاره به شعار روز شمار این ایام مبنی بر 19 بهمن ماه روز انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح، اقتدار و امنیت ضمن گرامیداشت این ایام، افزود: همزمان با ایام دهه مبارک فجر و بمنظور گرامیداشت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، بیش از 404 پروژه در استان با اعتباری بیش از 6 هزار و 2 میلیارد تومان با اشتغال برای 2 هزار و 200 نفر مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی ادامه داد: بر این اساس در شهرستان چهارباغ 49 پروژه عمرانی، صنعتی و کلنگ زنی با 110 اشتغال و با اعتباری حدود 500 میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

عبداللهی گفت: امروز پس از غبار روبی مزار مطهر شهدای روستای قوهه و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، افتتاح 2 واحد گلخانه ای، بهره برداری از طرح هادی روستایی و افتتاح جایگاه توزیع بنزین در این شهرستان صورت گرفت.

وی افزود: بر اساس افق تعیین شده در استان درصدد هستیم 2 هزار هکتار به مساحت گلخانه های استان اضافه کنیم که اکنون بیش از 340 هکتار زیر کشت است و حدود هزار هکتار نیز در حال اقدام و اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 49 پروژه در چهارباغ همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر

افتتاح 49 پروژه در چهارباغ همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر