مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 18:302023-02-08سياسي

90 کشور خواهان دریافت پهپاد از ایران هستند


مشاور عالی وزیر و رییس اندیشکده مطالعات سیاسی وزارت اطلاعات گفت: 90 کشور دنیا مشتری و خواهان دریافت پهپادهای ایران هستند که این وضعیت برای غربی ها و کشورهای استکباری قابل تحمل نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، مشاور عالی وزیر اطلاعات روز چهارشنبه در آیین رونمایی از کتاب یاران امام(ره) به روایت اسناد ساواک، آیت الله سید حسن موسوی شالی در قزوین افزود: امروز اقتدار دفاعی ایران و قدرت عمل آن در منطقه برای غربی ها، آمریکا و اسراییل قابل تحمل نیست.

مشاور عالی وزیر اطلاعات با بیان اینکه این وضعیت از زمان تقویت ارتباط ما با شرق تشدید شد،افزود: امروز نقش ریزپرنده های ایرانی در جنگ میان روسیه و غرب تعیین کننده است و رسیدن ایران به این جایگاه برای غربی ها قابل تحمل نیست و به همین خاطر به جنگ تبلیغاتی و شناختی علیه نظام ما روی آورده اند و تلاش دارند تا جوانان ما را در فضای مجازی تهییج کنند و افکار و اذهان و باورهای مردم ما را تحت کنترل و مدیریت خود قرار دهند تا از این طریق به کشور و نظام ضربه وارد کنند.

حتی اسراییلی ها امکان براندازی نظام را باور ندارند وی با بیان اینکه گزاره و انگاره فروپاشی و امکان براندازی نظام را حتی غربی ها و اسراییلی ها نیز باور ندارند اما در این خصوص برای ایجاد ناآرامی در داخل ذهنیت سازی می کنند،افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 کشور خواهان دریافت پهپاد از ایران هستند

90 کشور خواهان دریافت پهپاد از ایران هستند