مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 18:352023-02-08اقتصادي

پرداخت 230 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در خراسان جنوبی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی از پرداخت 230 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی خانگی از محل تبصره 16 در استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی از پرداخت 230 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی خانگی از محل تبصره 16 در استان خبر داد.

جواد اشرفی، امروز چهارشنبه 9 بهمن در شورای مهارت استان گفت: در شرایط موجود که گفته می شود بانک ها تسهیلات پرداخت نمی کنند، مبلغ 230 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی خانگی تبصره 16 در استان پرداخت شده است.

به گفته وی؛ یکی از دغدغه های اصلی در خراسان جنوبی تکمیل نبودن زیرساخت های فنی وحرفه ای است و ساختمان های مراکز فنی و حرفه ای زیرکوه و طبس هنوز تکمیل نشده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اشرفی با اشاره به اینکه مقداری از اعتبار مورد نیاز برای تکمیل ساختمان این دو مرکز را از محل اعتبار تملک دارایی استان می توانیم پرداخت کنیم، ادامه داد: برای تجهیز این دو مرکز به کمک سازمان فنی و حرفه ای کشور نیاز داریم.

معاون استاندار تصریح کرد: یکی از چالش های موجود در این خصوص پرداخت نشدن حق التدریس مربیان فنی و حرفه ای است که این موضوع به چالشی در این حوزه تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 230 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در خراسان جنوبی

پرداخت 230 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در خراسان جنوبی