مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 19:052023-02-08سياسي

بیانیه جبهه پایداری به مناسبت 22 بهمن


جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان تهران به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است: بی تردید رمز بقای انقلاب اسلامی همان رمز پیروزی است؛ و رمز پیروزی را ملت می داند و نسل های آینده در تاریخ خواهند خواند که دو رکن اصلی آن: انگیزه الهی و مقصد عالی حکومت اسلامی؛ و اجتماع ملت در سراسر کشور با وحدت کلمه برای همان انگیزه و مقصد.

اینجانب به همه نسل های حاضر و آینده وصیت می کنم که اگر بخواهید اسلام و حکومت الله بر قرار باشد و دست استعمار و استثمارگرانِ خارج و داخل از کشورتان قطع شود، این انگیزه الهی را که خداوند تعالی در قرآن کریم بر آن سفارش فرموده است از دست ندهید؛ و در مقابل این انگیزه که رمز پیروزی و بقای آن است، فراموشی هدف و تفرقه و اختلاف است.

بخشی از وصیت نامه رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی رحمه الله علیه 22 بهمن 1357 بهار پیروزی ملت مستضعف قهرمان و امت مسلمان ایران بر ستم و ظلم رژیم مستبد شاهنشاهی بود که این بهار وحدت آفرین برای ملت های مستضعف سرآغاز ویرانی ستون های استکبار جهانی و درهم شکسته شدن هیمنه مستکبران جهان است.

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران که به استقرار حاکمیت اسلام به اراده الهی و پشتوانه و خواست امت مسلمان در اوج سلطه جویی ابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه جبهه پایداری به مناسبت 22 بهمن

بیانیه جبهه پایداری به مناسبت 22 بهمن