مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 19:102023-02-08بين الملل

جدیدترین موضع گیری رییس جمهور عراق


رییس جمهوری عراق از طرف های منطقه ای و بین المللی خواست به مردم توجه کنند و از تصمیمات و سیاست های تنبیهی که به غیرنظامیان آسیب می زند، دست بکشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری عراقی واع، عبداللطیف جمال رشید رییس جمهوری عراق در بیانیه ای اعلام کرد: ملت های منطقه به ویژه مردم سوریه و ترکیه به سبب پیامدهای بلایای طبیعی مانند زلزله و شرایط ناپایدار اقلیمی در شرایط غم انگیزی زندگی می کنند که این امر مستلزم همکاری و هم افزایی همگان برای امداد رسانی فوری به این افراد آسیب دیده است.

وی افزود: با توجه به ضرورت تداوم امداد رسانی فوری به آسیب دیدگان، مجروحان و خانواده های قربانیان، ابعاد فاجعه مستلزم گام های بلندمدت استثنایی برای رسیدگی به این موضوع است.

رییس جمهوری عراق از دولت ها و احزاب سیاسی خواست تا اختلافات خود را متوقف کنند و در ارائه کمک ها و تسهیل دسترسی آن به آسیب دیدگان همکاری کنند.

وی همچنین از طرف های منطقه ای و بین المللی خواست به مردم توجه کنند و از تصمیمات و سیاست های تنبیهی که به غیرنظامیان آسیب می زند، دست بکشند.

وی اعلام کرد: خسارات فاجعه بار ناشی از این زلزله، مستلزم برنامه های درازمدت است؛ زیرا برخی از شهروندان ماه ها و شاید سال های آینده بدون کار، مسکن یا خدمات خواهند ماند و هزاران مجروح نیز نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین موضع گیری رییس جمهور عراق

جدیدترین موضع گیری رییس جمهور عراق