مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 19:452023-02-08سياسي

فجر44/ بهره برداری از 150 طرح محرومیت زدایی سپاه در مناطق محروم استان کرمان


سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در سفر به فهرج گفت: 150 پروژه محرومیت زدایی در ایام الله دهه فجر در مناطق محروم استان کرمان افتتاح می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فهرج، سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز در حاشیه افتتاح طرح های محرومیت زدایی سپاه در این شهرستان با تبریک ایام الله دهه فجر و چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: خدمت به مردم یکی از وظایف اصلی سپاه و بسیج است که در حال حاضر در این مناطق درحال انجام است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: در چند روز اخیر در شهرستان های شرقی، جنوبی و برخی از شهرستان های شمال استان با توجه به کم برخودار بودن این شهرستان ها و مشکلات شان خصوصا مشکل تنش آبی بیش از 150 پروژه محرومیت زدایی را افتتاح و به بهره برداری رساندیم و پروژه های آبرسانی در قالب قرارگاه امام حسن مجبتی(ع) به کمک همه ارگان ها و دستگاه های دولت خدمتگزار اجرا کردیم.

سردار نظری عنوان کرد: امروز در شهرستان فهرج بیش از 92 پروژه به بهره برداری رسید که به طور نمونه 9 پروژه را در زمینه های آب شرب، مسکن و مسجد افتتاح کردیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: 6 شهرستان شامل 20 هزار و 630 خانوار با جمعیتی بیش از 70 هزار نفر از آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجر44/ بهره برداری از 150 طرح محرومیت زدایی سپاه در مناطق محروم استان کرمان

فجر44/ بهره برداری از 150 طرح محرومیت زدایی سپاه در مناطق محروم استان کرمان