مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 19:502023-02-08ورزشي

پیشنهاد سعودی ها برای خرید جام جهانی!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، عربستان سعودی مدتی است برنامه ای برای میزبانی رقابت های مهم فوتبال را در دستور کار قرار داده است.

امروز در اروپا نشریه پولیتیکو گزارشی جنجالی منتشر کرد که مدعی است سعودی ها به دو کشور یونان و مصر که قصد دارند مشترکا .

- نشریه پولیتیکو می گوید عربستان سعودی تلاشی مخفیانه را آغاز کرده است تا با پرداخت مبالغی قابل توجه موافقت یونان را با اضافه شدن این کشور به نامزدی مشترک برای جام جهانی 2030 به دست بیاورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، عربستان سعودی مدتی است برنامه ای برای میزبانی رقابت های مهم فوتبال را در دستور کار قرار داده است.

امروز در اروپا نشریه پولیتیکو گزارشی جنجالی منتشر کرد که مدعی است سعودی ها به دو کشور یونان و مصر که قصد دارند مشترکا برای میزبانی جام جهانی 2030 پیشنهاد بدهند اعلام کرده حاضر است هزینه ساخت استادیوم های جدید در این دو کشور را بپردازد تا در عوض بتواند به همراه آن ها نامزد مشترک تورنمنت شود.

بر اساس این گزارش عربستان به یونان و مصر اطلاع داده همه هزینه های ساخت و ساز استادیوم های این دو کشور را پرداخت خواهد کرد و انتظار دارد بعد از کسب میزبانی دست کم سه چهارم بازی های جام جهانی در این کشور برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد سعودی ها برای خرید جام جهانی!

پیشنهاد سعودی ها برای خرید جام جهانی!