مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 20:202023-02-08ورزشي

امروز آمریکا درحال ورزشکستگی است


رییس پژوهشگاه باقرالعلوم(ع) با بیان اینکه امروز آمریکا درحال ورزشکستگی است، گفت: روزی که دنیا ارز دیگری را بجای دلار انتخاب کند قطعا شاهد سقوط آمریکا خواهیم بود.

- ایسنا/قم رییس پژوهشگاه باقرالعلوم(ع) با بیان اینکه امروز آمریکا درحال ورزشکستگی است، گفت: روزی که دنیا ارز دیگری را بجای دلار انتخاب کند قطعا شاهد سقوط آمریکا خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی موسوی امشب چهارشنبه 19 بهمن ماه در هشتمین شب جشن انقلاب که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و به همت مجمع هم افزایی جوانان انقلابی در مسجد امیرالمومنین(ع) پردیسان قم برگزار شد، اظهار کرد: پیش از سال 57 ایران نوکر آمریکا در منطقه بوده است.

وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب اسلامی ایران گاو شیرده آمریکا بوده است، مطرح کرد: در طول تاریخ پیش از انقلاب بزرگان بسیاری برای رهایی از این شرایط قیام کردند و خون های بسیاری در این راه ریخته شد.

رییس پژوهشگاه باقرالعلوم(ع) با بیان اینکه پیش از انقلاب مساجد تقریبا خلوت بودند، عنوان کرد: تقریبا تمام سیاست مداران آمریکا به این نتیجه رسیده بودند که ایران جزیره امن آمریکا شده است ولی از نیمه دوم سال 56 حضور مردم در مساجد پررنگ تر شد و مردم برای حفاظت از دین خود به میدان آمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز آمریکا درحال ورزشکستگی است

امروز آمریکا درحال ورزشکستگی است