مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 21:102023-02-08اقتصادي

شناسایی 40 فرصت سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری از شناسایی 40 فرصت سرمایه گذاری در استان خبر داد و گفت: این امر منجر به کسب رتبه برتر کشوری در زمینه شناسایی ظرفیت ها و قابلیت های سرمایه گذاری استان در بخش های مختلف صنعت، - کشاورزی و خدمات شده است.

تهمتن عبدالهی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مرکز خدمات سرمایه گذاری به عنوان کانون مراجعه متقاضیان سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری با برگزاری جلسات مستمر با حضور نمایندگان تام الاختیار دستگاه های اجرایی استان به مشکلات و موانع صدور مجوز متقاضیان سرمایه گذاری رسیدگی می کند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین از دیگر اقدامات مرکز می توان به شناسایی و جمع بندی قوانین و مقررات مخل و مزاحم کسب وکار در استان، ابلاغ مصوبات هیأت مقررات زدایی به دستگاه های اجرایی و پیگیری اجرای مصوبات مذکور، تهیه بسته های جامع مشوق های سرمایه ‍ گذاری و .

اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: مرکز خدمات سرمایه گذاری استان ها بر اساس مصوبه هیأت وزیران در سال 1389 تشکیل شد که رییس مرکز خدمات سرمایه گذاری در استان ها استانداران و نائب رییس مرکز خدمات سرمایه گذاری مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 40 فرصت سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری

شناسایی 40 فرصت سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری