مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 21:252023-02-08اقتصادي

افزایش56درصدی ظروف بسته بندی آب تا قیمت گذاری دستوری در صنعت تایر


تولیدکنندگان، صنعتگران و کارآفرینان از افزایش 56 درصدی قیمت مواد اولیه و ظرف بطری های بسته بندی آب تا اعمال سیاست قیمت گذاری دستوری در صنعت تایر ایران انتقاد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تعدادی از صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی در استان اردبیل عصر چهارشنبه در نشست با معاون صنعتی وزیر صنعت، معدن و تجارت در استانداری اردبیل از بالا بودن تعرفه گاز برای واحدهای صنعتی انتقاد کرده و ضرورت اصلاح قیمت ها را یادآور شدند.

در این جلسه که استاندار اردبیل نیز حضور داشت، مشکلاتی نظیر تأمین نشدن سرمایه در گردش و ثابت واحدهای تولیدی و صنعتی مطرح و از سیاست انقباضی بانک ها در چهار ماهه اخیر انتقاد شد و از معاون صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت خواسته شد تا جلوی تصمیمات سلیقه ای در حوزه بانکی گرفته شود.

رییس انجمن تولیدکنندگان آب های معدنی نیز در این جلسه اظهار کرد: در 20 سال اخیر صنعت بسته بندی آب رشد قابل توجهی پیدا کرده و ظرفیت تولید این بخش به 15 میلیارد لیتر آب رسیده است.

رییسی فعال بودن 200 واحد تولید آّب های بسته بندی را در سطح کشور یادآور شد و تصریح کرد: در این شرایط شهرک تخصصی آب در نیر راه اندازی شده و در سایر مناطق نیز توسعه صنعت بسته بندی آب را شاهد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش56درصدی ظروف بسته بندی آب تا قیمت گذاری دستوری در صنعت تایر

افزایش56درصدی ظروف بسته بندی آب تا قیمت گذاری دستوری در صنعت تایر