مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 21:302023-02-08اقتصادي

افتتاح مدرسه روستای ینگی کند و کمری در ملایر


در هشتمین روز از ایام الله دهه فجر مدرسه سه کلاسه روستای ینگی کند و مدرسه چهار کلاسه روستای کمری از توابع بخش جوکار با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان، - فرماندار ملایر و جمعی از مسئولان اجرایی شهرستان افتتاح شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان در حاشیه این افتتاحیه، با بیان اینکه عملیات اجرایی مدرسه سه کلاسه روستای ینگی کند با زیربنای 220 مترمربع از سال 1399 آغاز شده است، گفت: اعتبار این پروژه یک میلیارد و 900 میلیون تومان است که 200 میلیون تومان آن توسط بنیاد برکت و باقی از منابع استانی و ملی تامین شده است.

حمید شیرازیانی با اشاره به اینکه این پروژه در کمتر از 15 ماه به بهره برداری رسیده است، افزود: امروز همزمان پروژه چهار کلاسه روستای کمری در دو طبقه افتتاح می شود که عملیات اجرایی آن از در سال 99 آغاز شده و در کمتر از 15 ماه به بهره برداری رسید.

شیرازیانی اعتبار این پروژه را دو میلیارد و 500 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: 600 میلیون تومان از اعتبار پروژه توسط خیر گرانقدر آقای بحرینی و باقی از منابع ملی تامین شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان نیز به چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: انقلاب اسلامی از روزهای اول با توطئه ابر قدرتهای دنیا مواجه بود و هر سال که جل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مدرسه روستای ینگی کند و کمری در ملایر

افتتاح مدرسه روستای ینگی کند و کمری در ملایر