مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 22:202023-02-08اقتصادي

توسعه آبزی پروری در بوشهر/ ظرفیت تولید ماهی در قفس 3 برابر شد


استاندار بوشهر توسعه آبزی پروری را یکی از اولویت های مهم در استان عنوان کرد و گفت: ظرفیت پرورش ماهی در قفس از سه هزار و 500 تن به 11 هزار تن افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده عصر چهارشنبه در حاشیه رزمایش دامپزشکی در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای شرایط ویژه ای برای تولیدات کشاورزی، دام و طیور، آبزی پروری و… است.

وی با اشاره به شرایط خوب استان برای پرورش مرغ گوشتی اضافه کرد: تولید جوجه یک روزه و مرغ تخم گذار (نطفه دار و مصرفی) از دیگر ظرفیت های استان در حوزه طیور است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر می تواند تبدیل به قطب تولید جوجه یک روزه جنوب کشور شود بیان کرد: از همه سرمایه گذاران در این حوزه به صورت ویژه و جدی حمایت می شود.

وی از تولید سالانه 36 میلیون قطعه جوجه در استان بوشهر خبر داد و افزود: از اولویت ها ما در استان حمایت و تقویت چرخه ارزش مرغ از مرغ تخم گذار، تولید جوجه یک روزه، پرورش، تأمین غذا، فرآوری و مصرف است.

محمدی زاده ایران را یکی از غنی ترین ذخایر ژنتیکی گوسفندی و بز دانست و خاطرنشان کرد: یکی از چالش های دامداران تک قلوزایی است که باید به سمت چندقلوزایی حرکت شود.

وی آبزی پروری را یکی دیگر از ظرفیت های استان بوشهر عنوان کرد و با اشاره به افزایش 50 درصدی تولید میگو در استان طی سال جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه آبزی پروری در بوشهر/ ظرفیت تولید ماهی در قفس 3 برابر شد

توسعه آبزی پروری در بوشهر/ ظرفیت تولید ماهی در قفس 3 برابر شد