مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 22:352023-02-08اقتصادي

255 محموله کمک مردمی از آذربایجان شرقی به خوی ارسال شد


معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی از ارسال 255 محموله از کمک های اقشار مختلف مردم، خیرین و دستگاه ها و نهادهای دولتی این استان به زلزله زدگان شهرستان خوی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی شهودی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: به دنبال وقوع زلزله در شهرستان خوی و پیرو ابلاغ اجرای پویش مهر تابان مبنی بر جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی، اقشار مختلف مردم، خیرین، داوطلبان، ادارات و نهادها، معاونت داوطلبان استان و شعب تابعه اقدام به برپایی چادرهای جمع آوری کمک های مردمی در 53 نقطه استان کردند.

وی اظهار کرد: طی 10 روز گذشته بعد از وقوع زلزله 5.

9 ریشتری شهرستان خوی، تاکنون بالغ بر 143 محموله (105 دستگاه وانت بار و 38 دستگاه کامیون) از محل کمک های غیر نقدی جمع آوری شده توسط شعب تابعه و معاونت داوطلبان حاوی هیتر برقی، پتو، چادر، البسه، مواد بهداشتی، شوینده، کنسروجات، نان و مواد غذایی بارگیری و به ستادهای امدادرسانی هلال احمر آذربایجان شرقی در خوی ارسال شده است.

شهودی ادامه داد: علاوه بر محموله های فوق، 112 محموله دیگر شامل کمک های مردمی دستگاه ها و نهادها و ادارات و کارخانه ها، توسط 88 دستگاه وانت و 24 دستگاه کامیون بار با هماهنگی داوطلبان هلال احمر استان و شعب تابعه، به ستادهای امدادرسانی در خوی انتقال یافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

255 محموله کمک مردمی از آذربایجان شرقی به خوی ارسال شد

255 محموله کمک مردمی از آذربایجان شرقی به خوی ارسال شد