مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 22:352023-02-08سياسي

شعر را یکی از ظرفیت های غنی برای به وجود آوردن یگانگی میان انسان ها


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز گفت: برای ساخت جامعه اگر به یگانگی و وجه اشتراک بین انسان ها برسیم، به وجه توحیدی انسان ها و ساخت جامعه توحیدی نیز نائل خواهیم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام محمد انوری چهارشنبه در هفتمین جشنواره بین المللی نشان فرهنگی شهریار در تالار شهید باکری دانشگاه تبریز اظهار داشت: در میان برخی علمای ما پرداختن به جامعه دینی و ساختن آن مقدم بر موارد دیگر است و با توجه به عمر سپری شده از ظهور اسلام و نبود حکومتی اسلامی در طول این سال ها، بیشتر اقدامات بر تربیت فردی متمرکز بودیم که با ظهور انقلاب خمینی کبیر موضوع ساخت جامعه اسلامی مورد توجه اساسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این دوران بود که معرفی و بازتعریف انسان انقلاب اسلامی که حامل روحی توحیدی و وجدانی بیدار و الهام بخش تقوا به عنوان وجه مشترک تمام انسان هاست، در کانون توجه قرار گرفت چرا که برای ساخت جامعه اگر به یگانگی و وجه اشتراک بین انسان ها برسیم، به وجه توحیدی انسان ها و ساخت جامعه توحیدی نیز نائل خواهیم شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز خاطرنشان کرد: یکی از عواملی که ما را متوجه این وجه مشترک و اجتماع انسانی می کند، ادبیات و به ویژه شعر است و اگر این اجتماع رخ دهد حتی مردمانی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعر را یکی از ظرفیت های غنی برای به وجود آوردن یگانگی میان انسان ها

شعر را یکی از ظرفیت های غنی برای به وجود آوردن یگانگی میان انسان ها