مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 22:402023-02-08ورزشي

ممقان میزبان مسابقات قهرمانی هنرهای رزمی است


رییس هیئت انجمن های ورزش های رزمی آذربایجان شرقی گفت: بمناسبت گرامیداشت دهه فجر مسابقات انتخابی و قهرمانی آذربایجان شرقی به مدت 2 روز در شهرستان ممقان برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یوسف جاویدان شامگاه چهارشنبه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با اشاره به ریاست خود در هیأت انجمن های ورزش های رزمی از خرداد ماه سال گذشته، افزود: هیئت انجمن های ورزش های رزمی آذربایجان شرقی که متشکل از 150 انجمن، کمیته و گروه می باشد در 9 ماه اخیر 240 مورد برنامه در سطح استان برگزار کرده است.

رییس هیئت انجمن های ورزش های رزمی آذربایجان شرقی عنوان کرد: در سال گذشته آمار ورزشکاران سازمان یافته این هیئت در سطح استان نسبت به سال 99 سه برابر افزایش داشت و امسال نیز تعداد ورزشکاران حدود 2 برابر نسبت به سال 1400 افزایش داشته است و به جد می توان گفت هیأت انجمن های ورزش های رزمی استان بزرگترین خانواده ورزشی را در بین دیگر هیأت های ورزشی استان را داراست.

جاویدان با بیان اینکه از سال های قبل در حوزه داوری ورزش های رزمی دچار مشکل بودیم و یکی از دغدغه های جدی بنده بوده، اضافه کرد: اولین دوره داوری ملی در تاریخ ورزش های رزمی را به میزبانی استان آذربایجان شرقی برگزار کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممقان میزبان مسابقات قهرمانی هنرهای رزمی است

ممقان میزبان مسابقات قهرمانی هنرهای رزمی است