مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 23:202023-02-08ورزشي

فعالیت 150 انجمن و گروه زیر نظر هیات رزمی کاران آذربایجان شرقی


رییس هیات انجمن های ورزش های رزمی آذربایجان شرقی، با بیان اینکه 150 انجمن، گروه و کمیته زیر نظر هیات رزمی کاران استان فعالیت می کنند،گفت: توانایی های ورزشکاران این رشته قابل توجه است بر این اساس برنامه هایی در نظر گرفته ایم و مطمئنیم در میادین ملی و بین .

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس هیات انجمن های ورزش های رزمی آذربایجان شرقی، با بیان اینکه 150 انجمن، گروه و کمیته زیر نظر هیات رزمی کاران استان فعالیت می کنند،گفت: توانایی های ورزشکاران این رشته قابل توجه است بر این اساس برنامه هایی در نظر گرفته ایم و مطمئنیم در میادین ملی و بین المللی آینده نام آنها را زیاد خواهیم شنید.

یوسف جاویدان، چهارشنبه 19 بهمن ماه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: به نوعی 150 رشته ورزشی تحت نظر این هیات قرار دارد و تعداد ورزشکاران سازمان یافته و دارای بیمه ورزشی، روز به روز این رشته ها در حال افزایش است.

وی همچنین از بازسازی و مرمت یک سالن در مجموعه ورزشی باغشمال تبریز مختص رشته های رزمی خبر داد و گفت: این سالن با کمک های مدیرکل ورزش استان و با هزینه کرد 540 میلیون تومان بازسازی شده و اکنون در اختیار رزمی کاران قرار دارد.

وی به استعدادیابی به عنوان یکی از برنامه های مهم این هیات اشاره کرد و گفت: به دنبال کشف استعدادهای این رشته و پرورش آنها هستیم تا در میا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 150 انجمن و گروه زیر نظر هیات رزمی کاران آذربایجان شرقی

فعالیت 150 انجمن و گروه زیر نظر هیات رزمی کاران آذربایجان شرقی