مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 23:302023-02-08سياسي

موضوعات اقتصادی باید برای مردم تبیین شود


سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک گفت: دشمن با جنگ رسانه ای تلاش می کند ذهن مخاطب را منحرف کند لذا ما باید موضوعات اقتصادی را برای مردم تبیین کنیم و اگر در این زمینه کوتاهی کنیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، محمدحسین قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک در هشتمین روز از دهه مبارک فجر و در مراسم گرامیداشت دهه فجر در حوزه علمیه امام صادق(ع) ورامین اظهار کرد: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای پاسخگویی به شبهات و مسائل روز است و امروز دشمن در فضای مجازی، انواع مطالبات و شبهات را مطرح می کنند که ما باید پاسخ قانع کننده ای ارائه دهیم.

وی گفت: برخی فکر می کنند که مبلغ حاصل از فروش نفت بسیار بالاست و انتظار دارند با این مبلغ، دولت  مشکلاتشان در زمینه های مختلف را حل کند و این موضوع فرهنگ تنبلی را ترویج می کند.

  کارشناس مسائل سیاسی افزود: دشمن با جنگ رسانه ای تلاش می کند ذهن مخاطب را منحرف کند و با همین انحراف به هدف خود برسد و مردم را به این نتیجه برساند که دولت و حکومت حقشان را نمی دهد.

قدیری ابیانه بیان کرد: متاسفانه همه رسانه های داخلی در این زمینه موفق عمل نکردند و نتوانستند ذهن مردم را از بودجه کشور روشن کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوعات اقتصادی باید برای مردم تبیین شود

موضوعات اقتصادی باید برای مردم تبیین شود