مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 23:352023-02-08سياسي

پروژه های افتتاح شده در دهه فجر نمادی از عملکرد موفق دولت است


سرپرست فرمانداری همدان با بیان اینکه پروژه های بهره برداری شده در دهه فجر نمادی از عملکرد موفق دولت در استان همدان است؛ اظهار کرد: دولت سیزدهم صادق الوعده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر تأیید تلاش دولت در جهت رفع دغدغه ها و مشکلات کشور؛ تصریح کرد: با عزم دولت مردمی و انقلابی و تلاش همه دلسوزان نظام قطعاً آینده روشنی پیش رو داریم که افزایش حجم دشمنی مخالفان نظام حاکی از این واقعیت امیدآفرین است.

سرپرست فرمانداری همدان با بیان اینکه باید مواظب باشیم در نقد عملکردها با دشمن هم صدا نباشیم؛ یادآور شد: با تأکید و پیگیری استاندار محترم همدان تکمیل پروژه های نیمه تمام در دستور کار قرار گرفته و اکنون در دهه مبارک فجر شاهد بهره برداری از طرح های مهم و اثرگذاری هستیم که نمادی از عملکرد موفق دولت در استان است.

مخفی در ادامه صحبت های خود به پروژه هایی که در ایام الله دهه فجر در همدان به بهره برداری می رسند، اشاره کرد و گفت: پروژه های مهم دیگری چون بیمارستان اکباتان همدان، مدرسه اوتیسم و میرسیدعلی همدانی، شهرک صنفی صنعتی بوعلی 2، مرکز جامع سرطان، تصفیه خانه آب شیخی جان و کنار گذر غربی همدان هم اکنون با تلاش جدی دست اندرکاران در حال تکمیل است که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های افتتاح شده در دهه فجر نمادی از عملکرد موفق دولت است

پروژه های افتتاح شده در دهه فجر نمادی از عملکرد موفق دولت است