شبکه فروش، عملکرد شعب را ارزیابی می کنندمدیر امور شعب، نمایندگان و کارگزاران گفت: برای اولین بار در ارزیابی عملکرد شعب، به طور مستقیم از نظر و ارزیابی شبکه فروش و نمایندگان استفاده شده است. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، حسین پایندانی- مدیر امور شعب، نمایندگان و کارگزاران که در مجتمع تخصصی آراز میزبان پنجاه و هفتمین سه شنبه های پاسخگویی بود، با اشاره به دستاوردهای بسیار خوب افتتاح مجتمع تخصصی آراز برای شرکت بیمه رازی، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات به روز و متفاوت از اولویت های اصلی شرکت بیمه رازی است که با توجه به این مهم مجتمع تخصصی آراز با تکیه بر نیروی انسانی مجرب و کلیدی افتتاح شد. او ادامه داد: فعالیت مدیریت امور شعب، نمایندگان و کارگزاران بر اساس دو بال حمایت و نظارت طراحی و تدوین شده است که در زمینه بعد حمایتی، افزایش سطح ارتباط بسیار حائز اهمیت است که برای پیشبرد اهداف سطح کشور به سه بخش تقسیم و هر کدام از روسای ادارات این مدیریت مسئول مستقیم یک بخش شدند. پایندانی تصریح کرد: توسعه شبکه فروش در دستور کار قرار دارد و در نیمه دوم در حدود 16 درصد رشد فروش از سوی شبکه فروش به ثبت رسیده و در کنار آن قرارداد راهبری فروش برد-برد در دستور کار قرار دارد که این موارد در حالی به ثبت رسیده که توسعه کمی و کیفی شعب نیز با جدیت پیگیری شده و افتتاح شعب نمو برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |