مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 23:502023-02-08اجتماعي

تبیین مسایل سیاسی و اجتماعی روز برای دانش آموزان مورد توجه باشد


نایین_ مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در زمینه اقناع سازی و تبیین مسایل سیاسی و اجتماعی برای دانش آموزان باید اقداماتی جدی تر توسط خانواده و نهادهای مرتبط انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا ابراهیمی شامگاه چهارشنبه در جلسه صمیمانه با مدیران و معاونان مدارس شهرستان نایین، اظهار کرد: آموزش و پرورش ثروتمندترین و در عین حال نیازمندترین نهاد در کل کشور است؛ در این راستا باید از داشته های خودمان استفاده کرده و روی پای خود بایستیم.

وی به بازدید خود از مدارس نایین اشاره و تصریح کرد: امروز در شهرستان نایین از هنرستان های خوبی بازدید شد؛ پیشنهاد می کنم هنرستان ها به سمت تجاری سازی برود زیرا اگر به خزانه هم برود، به خودشان برمی گردد؛ باید در تجاری سازی هنرستان ها به صورت ویژه ورود کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره اینکه در راستای الگوسازی ویژه مسائل سیاسی و اجتماعی و اقناع سازی و تبیین برای دانش آموزان باید اقداماتی جدی تر صورت گیرد، خاطرنشان کرد: هیچکس نزدیک تر و مهم تر از مدیر مدرسه برای دانش آموز نیست اما شرط این است که تبیین گر نیز خود اهل مطالعه و خوش سخن باشد چرا که برای مثال کسی که از پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در حوزه های گوناگون اطلاعی نداشته باشد، چگونه در مسیر تبیین دستاوردها گام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین مسایل سیاسی و اجتماعی روز برای دانش آموزان مورد توجه باشد

تبیین مسایل سیاسی و اجتماعی روز برای دانش آموزان مورد توجه باشد