مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 00:002023-02-08بين الملل

فوربز: «عقاب -44» راهبرد نیروی هوایی ایران برای حملات تلافی جویانه است


وبگاه آمریکایی نوشت، پایگاه عقاب-44 نشان می دهد که جنگنده های ایرانی مستقر در اعماق زمین با استفاده از موشک های کروز دوربرد خود به موقع حملات تلافی جویانه انجام می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک وبگاه آمریکایی در زمینه رونمایی ایران از پایگاه راهکنشی عقاب-44 نوشت، وجود پایگاه عقاب-44 نشان می دهد که جنگنده های ایرانی پس از پایان حمله هوایی دشمن، علیه اهداف از پیش تعیین شده با استفاده از موشک های کروز دوربرد حملات تلافی جویانه انجام می دهند.

وبگاه آمریکایی فوربز روز چهارشنبه نوشت، ایران پیشتر فیلم ها و تصاویری از پایگاه های مجهز به پهپادهای مسلح و موشک های بالستیک منتشر و هشدارهایی در مورد توانایی خود برای مقاومت و مقابله با هرگونه حمله داده بود با این حال، پایگاه راهکنشی عقاب-44 که مکان آن فاش نشده، اولین در نوع خود است که میزبان  جنگند هاست.

این وبگاه با اشاره به تجهیز جنگنده های ایران به موشک های بومی  نوشت، در ژانویه 2019، ایران موشک کروز قاصد-3 خود را بر جنگنده های اف-4 فانتوم به نمایش گذاشت.

در سال 2018 نیز نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که 10 فروند جنگنده بمب افکن سوخو-22 فیتر را  بازآماد کرده و آن ها قابلیت شلیک موشک های کروز با برد 1500 کیلومتر را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوربز: «عقاب -44» راهبرد نیروی هوایی ایران برای حملات تلافی جویانه است

فوربز: «عقاب -44» راهبرد نیروی هوایی ایران برای حملات تلافی جویانه است