مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 00:002023-02-08فرهنگي

سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در ورامین برگزار می شود


دبیر سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: اکران فیلم های منتخب سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در ایام دهه مبارک فجر، از 17 بهمن ماه آغاز شده و تا 21 بهمن ماه از ساعت 15 الی 18 ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، مونا صالح آبادی دبیر سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره مردمی فیلم عمار با هدف حمایت از هنر انقلاب اسلامی و کادرسازی برای سینمای آینده انقلاب از میان مردم در سال 89 تشکیل شد.

وی گفت: در سال های اخیر با اولویت مردمی کردن هنر و خارج کردن آن از فضای انحصاری و ضرورت بهره برداری از رسانه سینما برای انتقال بیان دغدغه های دینی، انقلابی و همچنین تقویت و فعال سازی ظرفیت های مغفول هنری در راستای اهداف انقلاب اسلامی ایران از منظر مقام معظم رهبری و همچنین فعالان انقلابی عرصه هنر و سینما بیش از پیش مطرح و پیگیری شده است.

دبیر سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار بیان کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری که تاکید دارند توجه به مقوله دین، حقایق و معارف دینی در سینما حرکت مبارکی است، جشنواره عمار را نگذارید یک لحظه متوقف شود، بر همین اساس اکران فیلم های منتخب سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در ایام دهه مبارک فجر، از 17 بهمن ماه آغاز شده و تا 21 بهمن ماه از ساعت 15 الی 18 برای عموم مردم شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در ورامین برگزار می شود

سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در ورامین برگزار می شود