مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 00:202023-02-08اقتصادي

فرمانداران اقدامات دولت را بازگو کنند/ اهدای 130 پنل خورشیدی برای عشایرگیلان


استاندار گیلان با دستور به فرمانداران در خصوص بازگو کردن اقدامات دولت در عرصه های مختلف گفت: یکی از وظایف فرمانداران بازگویی عملکرد دولت در شهرستان تحت مدیریت خود است و نباید منتظر بدانند تا مدیران کل در خصوص عملکرد دولت در شهرستان ها گزارش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر، 33 پروژه راه، برق و زمین فوتبال در سیاهکل با حضور استاندار گیلان و با اعتباری بیش از 76 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

  نماینده عالی دولت در گیلان در این مراسم با بیان اینکه باید استان گیلان را در حوزه مختلف با پیشرفت قابل توجه ای مواجه شود، اظهار کرد: مدیران کل بر اساس وظایف خود گزارش هایی را اعلام کردند که سبب می شود مردم بدانند مسوولان در همه نقاط ایران در حال تلاش و انجام وظیفه خود هستند.

اسدالله عباسی با تاکید بر تلاش دولت سیزدهم در حل مشکلات کشور در عرصه هوی مختلف گفت: مردم بدانند در همه جای ایران اسلامی، مسؤولان برای مسکن، رونق اقتصادی، معیشت مردم، مسکن مردم در حال تلاش و انجام وظیفه می کنند.

  وی دولت حضرت آیت الله رییسی را دولتی انقلابی و برگرفته از امام راحل (ره) دانست و تصریح کرد: بر اساس برنامه راهبردی دولت انقلابی و مردمی حضرت آیت الله رییسی تلاش می کنیم کارها را با سرعت وجهادی انجام داده و به ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداران اقدامات دولت را بازگو کنند/ اهدای 130 پنل خورشیدی برای عشایرگیلان

فرمانداران اقدامات دولت را بازگو کنند/ اهدای 130 پنل خورشیدی برای عشایرگیلان