مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 00:452023-02-08اقتصادي

افتتاح نخستین پروژه نهضت ملی مسکن در شهر صایین قلعه


همزمان با ایام الله دهه فجر نخستین پروژه نهضت ملی مسکن استان زنجان در شهر صایین قلعه افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، همزمان با ایام الله دهه فجر نخستین پروژه نهضت ملی مسکن استان(16 واحدی صایین قلعه)  در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت افتتاح شد.

برای این پروژه، 300 میلیون تومان تسهیلات بانک مسکن به  هر متقاضی پرداخت شد و مابقی هزینه نیز از محل آورده نقدی متقاضیان تامین شد.

این پروژه در زیر بنایی بالغ بر 2 هزار و 150  متر مربع احداث شده و در مجموع برای ساخت این پروژه 88 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در این باره گفت: امروز همچنین پروژه 18 واحدی مسکن نگین خرمدره به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افتتاح شد.

رضا خواجه ای افزود: این پروژه در راستای تامین مسکن برای اقشار کم درآمد از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مساحت یک هزار و 848 متر مربع و اعتبار 90 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: امروز همچنین پروژه  16 واحدی نهضت ملی مسکن شهر صایین قلعه با اعتباری بالغ بر 88 میلیارد ریال و پروژه 18 واحدی  مسکن محرومان نگین خرمدره با اعتبار 90 میلیارد ریال افتتاح شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ادامه داد: در راستای بازسازی مسکن روستایی نیز امروز 7 پروژه به بهره برداری رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نخستین پروژه نهضت ملی مسکن در شهر صایین قلعه

افتتاح نخستین پروژه نهضت ملی مسکن در شهر صایین قلعه