مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 00:452023-02-08ورزشي

بازی کردن مقابل لبنیات هراز دشوار است


سرمربی تیم والیبال نیان الکترونیک خراسان گفت: والیبال بازی کردن مقابل تیم لبنیات هراز سخت و دشوار است هرچند آملی ها همیشه نمایندگان شایسته ای در لیگ برتر بودند.

- حامد صمدی پس از شکست سه بر یک تیم والیبال نیان الکترونیک مقابل لبنیات هراز در دیداری خارج از خانه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل، اظهار کرد: دو تیم بازی زیبا و تماشاگرپسند از خود به نمایش درآوردند هرچند می دانستیم مقابل لبنیات هراز در آمل کار سخت و دشواری داریم.

وی افزود: همیشه دیدار مقابل تیم های آملی دشوار است و تشویق بی امان تماشاگران بر حساسیت و سختی کار می افزاید.

سرمربی تیم والیبال نیان الکترونیک خراسان با اعلام اینکه شاگردانم بازی قابل قبول مقابل تیم پر مهره و باتجربه لبنیات هراز داشتند، تصریح کرد: هر دو تیم بازی خوبی را از خود نشان دادند و این پیروزی سه امتیازی را به کادر فنی و بازیکنان نماینده مازندران در لیگ برتر تبریک می گویم.

صمدی با اشاره به اینکه داوران دیدار مقابل لبنیات عملکرد خوبی داشتند و به درستی قضاوت کردند، با اشاره به اعتراض خود در یک صحنه، خاطرنشان کرد: در اواسط دیدار یک باطری آب معدنی از سوی تماشاگران به داخل زمین مسابقه پرتاب شد که ترس از این داشتم تا باعث مصدومیت بازیکنان نشود و شی خارجی را به میز منشی تحویل دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی کردن مقابل لبنیات هراز دشوار است

بازی کردن مقابل لبنیات هراز دشوار است