مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 06:002023-02-09بين الملل

اسماعیل هنیه وارد قاهره شد


رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در راس هیاتی از این جنبش و به منظور دیدار و رایزنی با مقامات مصری وارد قاهره شد.

- رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در راس هیاتی از این جنبش و به منظور دیدار و رایزنی با مقامات مصری وارد قاهره شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، منابع خبری شامگاه چهارشنبه از ورود اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و هیأت همراه وی به قاهره پایتخت مصر خبر دادند.

بر اساس این گزارش، اسماعیل هنیه در رأس هیأتی از جنبش حماس وارد قاهره پایتخت مصر شد و قرار است با مقامات این کشور پیرامون تحولات مربوط به موضوع فلسطین دیدار و رایزنی کند.

صالح العاروری معاون رییس جنبش حماس، خالد مشعل رییس این جنبش در خارج فلسطین، خلیل الحیه رییس دفتر روابط عربی اسلامی حماس و روحی مشتهی عضو دفتر سیاسی جنبش حماس هنیه را در سفر به قاهره همراهی می کنند.

هیأت حماس در سفر به قاهره با مقامات مصری پیرامون اقدامات خطرناک رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی و مسجدالاقصی، افزایش تروریسم این رژیم علیه ملت فلسطین و ترور شهروندان فلسطینی، محاصره نوار غزه و راهکارهای مواجهه با این تحولات رایزنی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسماعیل هنیه وارد قاهره شد

اسماعیل هنیه وارد قاهره شد