مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 07:452023-02-09سياسي

یاد و خاطره شهدا با گذشت زمان از ذهن ها نخواهد رفت


گذشت زمان می تواند شادی و غم را از بین ببرد اما هرگز یاد و خاطره شهدا از ذهن انسان ها نخواهد رفت چرا که شهدا رنگ خدایی به خود گرفته اند و ممکن است عده ای افراد نفهمیده و بی تجربه به تصاویر شهدا اهانت می کنند اما نمی توانند شهدا را از قلب مردم بیرون کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری امام جمعه اردستان در مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب، اظهار داشت: آیه ای در قرآن کریم از دو گروه یاد می کند با دو هدف مشخص و یک پایان معین و گروه اول کسانی هستند که در راه خدا پیکار می کنند و گروه دوم نیز کسانی هستند که در راه طاغوت می جنگند.

وی افزود: آنان که در راه خدا می جنگند مومنان هستند و کسانی که در راه طاغوت مبارزه می کنند کافران هستند و سپس آیه قرآن در یک نتیجه گیری مومنان را به مبارزه با یاران شیطان فرامی خواند.

دهشیری خاطرنشان کرد: شهدای قبل از انقلاب و در حین انقلاب از جمله کسانی هستند که پای بیرق فی سبیل الله مجاهدت کردند و شهدا به فرمان امام راحل به جنگ با طاغوت رفته و پیروز شدند.

امام جمعه اردستان بیان کرد: گذشت زمان می تواند شادی و غم را از بین ببرد اما هرگز یاد و خاطره شهدا از ذهن انسان ها نخواهد رفت چرا که شهدا رنگ خدایی به خود گرفته اند و ممکن است عده ای افراد نفهمیده و بی تجربه به تصاویر شهدا اهانت می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاد و خاطره شهدا با گذشت زمان از ذهن ها نخواهد رفت

یاد و خاطره شهدا با گذشت زمان از ذهن ها نخواهد رفت