مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 07:552023-02-09سياسي

حضور در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را ناامید خواهد کرد


مردم برای ناامیدی دشمن روز 22 بهمن حضور پررنگ در راهپیمایی داشته باشند زیرا وقتی مردم در میدان هستند، - دشمن به هدفش نخواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی ملک شاهکوهی شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در شرایطی چهل و چهارمین سالگرد انقلاب را جشن می گیریم که دشمنان برای این انقلاب خواب ها دیده بودند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: از روزهای اول که انقلاب به پیروزی رسید دشمنان این تصور را داشتند که در طول یک الی دو ماه کار این انقلاب تمام می شود و تا امروز هم روی همین طرح خودشان ایستادند و ما به کوری چشم آنها چهل و چهارمین سالگرد انقلاب را جشن می گیریم.

وی با اشاره به خدمات سپاه در استان، گفت: سپاه نینوا استان گلستان با کمک خیرین 27 مرحله رزمایش کمک مومنانه که شامل 680 هزار بسته معیشتی، سه میلیون و 400 هزار بسته غذای گرم، پنج هزار کارت هدیه، 280 هزار بسته مرغ و گوشت گرم، 883 سری جهیزیه فقط در ایام کرونا برای زوج های کم بضاعت، 44 هزار بسته لوازم التحریر، 34 هزار بسته پوشاک و کفش را توزیع کرده است.

ملک شاهکوهی پروژه های قرارگاه خاتم در استان گلستان را بی نظیر دانست و ادامه داد: از ابتدای سال 1401 تا کنون، 125 پروژه محرومیت زدایی در استان انجام شده است که 50 پروژه تاکنون به بهره برداری رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را ناامید خواهد کرد

حضور در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را ناامید خواهد کرد