مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 08:352023-02-09حوادث

فروشنده لوازم خانگی تقلبی در زنجان دستگیر شد


شخصی که با درج آگهی در سایت واسط، اقدام به فروش اجناس تقلبی می کرد، در زنجان شناسایی و دستگیر شد.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس فتا استان زنجان گفت: شخصی که با درج آگهی در سایت واسط، اقدام به فروش اجناس تقلبی می کرد، در زنجان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ سیداحمد موسوی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی شکایت و مراجعه حضوری یکی از شهروندان زنجانی مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی از وی، با بررسی های صورت گرفته معلوم شد شاکی از طریق سایت های واسط اقدام به خرید لوازم خانگی کرده و پس از دریافت اجناس خریداری شده متوجه عدم اصالت کالا و تقلبی بودن آن شده است.

وی با بیان اینکه این موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت، تصریح کرد: با اقدامات فنی و پلیسی، متهم در استان زنجان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

این مقام انتظامی افزود: متهم پس از روبه رو شدن با مستندات به چندین فقره کلاهبرداری با این شگرد در فضای مجازی اعتراف کرد.

وی با درج تصاویر اجناس با برندهای معروف، پس از ترغیب شهروندان به پرداخت مبلغ اجناس خریداری شده، اقدام به ارسال محصولات تقلبی و بی کیفیت می کرد.

موسوی با بیان اینکه کلاهبرداران با سوءاستفاده از فضای مجازی در صدد عرضه و فروش اجناس بی کیفیت و تقلبی هستند، خاطرنشان کرد: شهروندان به تبلیغات فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروشنده لوازم خانگی تقلبی در زنجان دستگیر شد

فروشنده لوازم خانگی تقلبی در زنجان دستگیر شد