مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 08:452023-02-09سياسي

کمیته امداد استان بوشهر در بسیاری از شاخص ها پیشتاز است


کمیته امداد استان بوشهر در بسیاری از شاخص ها در بین سایر استان ها پیشتاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مرتضی بختیاری چهارشنبه شب در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: از حمایت های خوب استاندار، نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مردم بوشهر در مجلس و فرمانداران در حمایت از کمیته امداد تشکر ویژه داریم.

وی اضافه کرد: کمیته امداد استان بوشهر به لطف این حمایت ها در خیلی از فعالیت ها از جمله در بحث اشتغال، زکات و … رتبه برتر کشوری را در کارنامه دارد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: در این سفر به تعدادی از شهرستان ها سر خواهیم زد و از طرح های اشتغالزایی بازدید کرده و پس از آن از تعدادی خانوار مددجو سرکشی خواهیم کرد.

وی افزود: امروز توفیق شد بر اساس برنامه های که برای حضور در استان ها داریم برای چندمین بار خدمت مردم خوب و مسئولان استان برسیم و به همکاران خودمان در این استان خدا قوتی بگوییم.

بختیاری با اشاره به بازدید از خانه های مددجویان در استان بوشهر خاطرنشان کرد: وظیفه نوکری مددجویان کمیته امداد را داریم و حضوری خدمت تعدادی از آنها خواهیم رسید.

وی یکی از مأموریت های اصلی کمیته امداد را توسعه فعالیت های اشتغال زایی عنوان کرد و ادامه داد: توانمند سازی و ایجاد درآمد با ثبات یکی از تکالیفی است که ما در استان ها پیگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد استان بوشهر در بسیاری از شاخص ها پیشتاز است

کمیته امداد استان بوشهر در بسیاری از شاخص ها پیشتاز است