مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 08:552023-02-09اقتصادي

ایمن سازی نقاط حادثه خیز راه های استان بوشهر/ 3 محور روشن شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از ایمن سازی نقاط حادثه خیز راه های استان خبر داد و گفت: در این راستا روشنایی در سه محور حادثه خیز افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم اخترشناس چهارشنبه شب در حاشیه اجرای برنامه های دهه فجر اظهار داشت: در راستای ایمن سازی راه های استان و رفع نقاط حادثه خیز این استان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به افتتاح و یا کلنگ زنی چند پروژه در نقاط حادثه خیز استان در دهه فجر امسال بیان کرد: سه پروژه روشنایی در نقاط حادثه خیز با اعتبار 122 میلیارد ریال در دستور کار بوده که به بهره برداری رسید.

اخترشناس با اشاره به اجرای روشنایی محور بادوله- کاکی به طول سه کیلومتر اضافه کرد: روشنایی طولی روستای حمود بوشهر به طول 1.

5 کیلومتر و روشنایی فاز اول کمربندی چغادک به طول سه کیلومتر افتتاح شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از آغاز تقاطع شهید راهداران (بازار میوه و تره بار برازجان) با اعتبار 11 میلیارد تومان خبر داد و افزود: عملیات اجرایی روشنایی فاز دوم کمربندی چغادک به طول سه کیلومتر آغاز شد.

وی با اشاره به اجرای روشنایی در 132 کیلومتر از راه های استان خاطرنشان کرد: هزینه نگهداری هر یک کیلومتر روشنایی راه ها سالانه حدود 50 میلیون تومان است که به صورت جاری در تمام ایام سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی نقاط حادثه خیز راه های استان بوشهر/ 3 محور روشن شد

ایمن سازی نقاط حادثه خیز راه های استان بوشهر/ 3 محور روشن شد