مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 09:052023-02-09اجتماعي

برف صبحگاهی آلودگی هوای مشهد را شست و برد


مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: بارش برف صبحگاهی در کلانشهر مشهد که از صبح امروز باریدن گرفت کیفیت هوای این شهر را در روز بیستم بهمن ماه 1401 پس از سه روز هوای آلوده در شرایط پاک قرار داد.

- مهدی اله پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میانگین شاخص کلی کیفیت هوای مشهد طی 24 ساعت گذشته، نشانگر هوای سالم با عدد 52 است و شاخص کنونی هوای این کلانشهر (یک تا 2 ساعت گذشته) نیز با عدد 36، از پاک بودن هوا نشان دارد.

وی ادامه داد: شاخص کیفیت هوای هفت منطقه مشهد از هوای سالم نشان دارد و کیفیت هوا در سایر 16 ایستگاه دارای سنجش هوای این شهر در شرایط سالم است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: این روزها پدیده وارونگی هوا موجب تخلیه نشدن آلاینده ها و ماندگاری آنها در سطح تنفسی می شود و در روزهای آلوده بیماران قلبی، تنفسی، زنان باردار و کودکان برای حفظ سلامتی خود باید از تردد در سطح شهر پرهیز کنند اما در روزهای دارای هوای پاک و سالم شهروندان می توانند پیاده روی و از هوای خوب با هدف حفظ سلامتی شان استفاده کنند که امروز یکی از همان روزهاست.

اله پور افزود: با این حال همچنان شایسته است که شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمدهای غیرضروری، نقش موثر خود در بهبود کیفیت هوای این شهر را ایفا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف صبحگاهی آلودگی هوای مشهد را شست و برد

برف صبحگاهی آلودگی هوای مشهد را شست و برد