مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 09:202023-02-09اقتصادي

شرایط برای پرداخت وام مسکن روستایی فراهم است


مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با تاکید بر تسهیل بخشی در روند پرداخت تسهیلات مسکن روستایی از سوی بانک ها گفت: هیچ محدودیتی برای دریافت این تسهیلات وجود ندارد.

- حامد دائمی در گفتگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت دهه مبارک فجر و ایام ماه رجب، اظهار کرد: رفع موانع و مشکلات مردم در بخش های مختلف جزو اولویت های اصلی مسئولان است و در این راستا بنیاد مسکن هم خود را پیشقدم می داند.

وی با اشاره به برخی مشکلات تغییر کاربری ها در داخل و محدوده طرح هادی روستاها، افزود: عمده ترین مشکلات مردم در حوزه روستایی چالش های تغییر کاربری در محدوده طرح هادی است که با پیگیری و بررسی کارشناسانه آن را برطرف می کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با تاکید بر تسهیل بخشی در روند پرداخت تسهیلات مسکن روستایی از سوی بانک ها، بیان کرد: دولت در بخش مسکن دغدغه مند است و در حوزه ساخت مسکن روستایی هم این همت در بنیاد مسکن وجود دارد.

دائمی با اشاره به تشکیل شورای مسکن استان مبنی بر تسهیل بخشی امور ساخت و سازها در حوزه روستایی، اضافه کرد: طبق مصوبه شورای عالی مسکن استان، بانک ها موظف هستند تا 28 اسفند سال جاری نسبت به عقد قرارداد تسهیلات مسکن متقاضیان روستایی اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط برای پرداخت وام مسکن روستایی فراهم است

شرایط برای پرداخت وام مسکن روستایی فراهم است