مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 09:302023-02-09بين الملل

مراکش حمله ظالمانه پارلمان اروپا علیه این کشور را محکوم کرد


مراکش حمله ظالمانه پارلمان اروپا را درباره پرونده جاسوسی از طریق پگاسوس که مراکش نیز در سال 2021 در آن متهم شده است، محکوم کرد.

- مراکش حمله ظالمانه پارلمان اروپا را درباره پرونده جاسوسی از طریق پگاسوس که مراکش نیز در سال 2021 در آن متهم شده است، محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، رشید الطالبی العلمی، رییس پارلمان مراکش گفت: ما حمله ظالمانه پارلمان اروپا را که از اول ژانویه با صدور یک پیشنهاد غیر الزام آور با عنوان احترام به آزادی بیان در مراکش آغاز شد، محکوم می کنیم.

این حمله با گفتگو درباره ادعاهای جاسوسی علیه مسئولان در یک کشور اروپایی ادامه دارد.

اشاره وی به فرانسه است.

وکیل مراکش در این پرونده اعلام کرد که وی 10 شکایت جنایی را علیه رسانه هایی که این شایعه را منتشر کرده و هیچگونه سند و مدرکی نداده اند، ارائه کرده است.

وی گفت: پرونده ای در پاریس تحت نظارت دو قاضی برای بررسی شکایت های افرادی که مراکش را به جاسوسی از موبایل هایشان متهم می کنند، باز شده است، اما هیچ کدام از آنها نتوانستند سند و مدرکی ارائه دهند.

پارلمان اروپا پیشتر از مقامات مراکش خواست به آزادی بیان و آزادی رسانه ها احترام بگذارند و محاکمه های عادلانه خبرنگاران بازداشتی را تضمین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکش حمله ظالمانه پارلمان اروپا علیه این کشور را محکوم کرد

مراکش حمله ظالمانه پارلمان اروپا علیه این کشور را محکوم کرد