مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 09:352023-02-09اقتصادي

بهره برداری از 71 پروژه عمرانی و اقتصادی در مهدیشهر


 فرماندار شهرستان مهدیشهر از افتتاح و بهره برداری از 71 پروژه عمرانی و اقتصادی این شهرستان با حضور استاندار و دیگر مسوولان استان و شهرستان خبر داد.

- مجتبی اقوامی پناه، 20 بهمن ماه در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی همزمان پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان مهدیشهر ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: در دهه مبارک فجر سال 1401 در شهرستان مهدیشهر، 71 پروژه اقتصادی و عمرانی بالغ بر 70 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

فرماندار مهدیشهر ادامه داد: علاوه بر این امروز عملیات اجرایی 7 پروژه عمرانی نیز با حضور استاندار سمنان امروز در شهرستان مهدیشهر آغاز می شود.

وی ادامه داد: در مجموع 78پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده و کلنگ زنی می شود.

اقوامی پناه با بیان اینکه 70 میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری به استان برای شهرستان مهدیشهر اختصاص یافت و به صورت 100 درصد جذب شد خاطرنشان کرد: مطالعات مجتمع دامپروری شهرستان مهدیشهر نیز که از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان است، انجام شده و مابقی اقدامات در دستور کار است.

فرماندار مهدیشهر با اشاره به اشتغال سازی مناسب در این شهرستان تصریح کرد: 130 درصد تعهد اشتغال شهرستان مهدیشهر نسب به استان در سال 1401 تاکنون محقق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 71 پروژه عمرانی و اقتصادی در مهدیشهر

بهره برداری از 71 پروژه عمرانی و اقتصادی در مهدیشهر