مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 09:402023-02-09سياسي

بهره برداری از 85 میلیارد تومان پروژه توزیع برق شیراز


همزمان با ایام دهه مبارک فجر، طی آیینی با حضور شماری از مدیران ارشد فارس و شیراز، 85 میلیارد تومان پروژه برقی شرکت توزیع نیروی برق شیراز، افتتاح شد.

- پنجشنبه 20 بهمن و به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور دکتر محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس، شیبانی فرماندار، سلاحی مدیرعامل و جمعی از معاونان شرکت توزیع نیروی برق شیراز، پروژه های این شرکت که با اعتباری بالغ بر 85 میلیارد تومان اجرا شده بود، افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز در این آیین، گفت: وفق سیاستهای دولت سیزدهم و با توجه به تاکیدات استاندار محترم فارس، سمت وسوی پروژه ها معطوف به محرومیت زدایی بوده است.

محمدرضا سلاحی با بیان اینکه بخش مناسبی از اعتبارات به سمت رفع محرومیت ها هدایت شده است، گفت: محلی که برای افتتاح نمادین پروژه های دهه فجر در محدوده امور هفت توزیع برق شیراز، انتخاب کرده ایم، یکی از نقاط نسبتا کمتر برخوردار شیراز است.

او گفت: طرح های نیرورسانی و توسعه شبکه در محدوده امور هفت شیراز در شهرکهای صادقیه، امام خامنه ای، روستای ظفراباد، روستای ماه فیروزان و روستای اسلاملو با اعتباری بالغ بر 125 میلیارد ریال اجرا و زمینه برای بهره مندی مشترکین برق در منطقه از انرژی پایدار برق فراهم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 85 میلیارد تومان پروژه توزیع برق شیراز

بهره برداری از 85 میلیارد تومان پروژه توزیع برق شیراز