مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 09:552023-02-09حوادث

جمع آوری 14 معتاد متجاهر در نظرآباد


فرمانده انتظامی نظرآباد از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح 14 معتاد متجاهر از سطح شهر جمع آوری و به مراکز بازپروری منتقل شدند.

- سرهنگ فرج الله اسداللهی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و به منظور برخورد جدی با مخلان امنیت شهروندان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با هدف برخورد قاطعانه با معتادان متجاهر و فروشندگان مواد مخدر در این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح که با تشکیل 6 اکیپ از بخش های مختلف انتظامی به مرحله اجرا درآمد، 14 معتاد متجاهر دستگیر و مقادیری آلات استعمال مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد با بیان اینکه در این طرح 9 دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف، 6 سارق دستگیر و کلیه معتادین متجاهر نیز جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: سارقان دستگیر شده ضمن اعتراف به 16 فقره سرقت با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با بیان اینکه 3 خرده فروش مواد مخدر در این طرح دستگیر شدند، بیان داشت: انتظامی کشور به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 14 معتاد متجاهر در نظرآباد

جمع آوری 14 معتاد متجاهر در نظرآباد