مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 10:002023-02-09حوادث

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در خراسان شمالی


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی از انهدام باند 4 نفره قاچاق مواد مخدر به صورت بین المللی با همکاری سازمان اطلاعات سپاه در بجنورد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ محمد قدرتی اظهار کرد: در پی رصد و پایش فعالیت های مشکوک سوداگران مرگ، کارشناسان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری سربازان گمنام امام زمان در سپاه از تردد یک دستگاه خودروی سواری با 4 نفر سرنشین حامل مواد مخدر در مسیر جاده شهرک گلستان با خبر شده، بلافاصله تیم عملیاتی این پلیس، اقدامات خود را با جدیت آغاز کردند و این خودرو بعد از رؤیت توسط ماموران توقیف و به مقر انتظامی منتقل شد.

وی با بیان اینکه در بررسی های به عمل آمده مشخص شد که راننده به همراه 3 نفر سرنشین خودرو برای انتقال مواد مخدر به خارج از کشور به صورت باندی فعالیت می کردند، گفت: در بازرسی انجام شده از خودروی متهمان، مقدار 2 کیلو و 510 گرم مواد مخدر سنتی از نوع تریاک که به صورت کاملا ماهرانه جاسازی شده بود کشف شد.

دستگیری 4 سارق با کشف 12 راس احشام فرمانده انتظامی شهرستان شیروان نیز از دستگیری 4 نفر سارق و کشف 12 راس احشام سرقتی خبر داد.

سرهنگ مجید یگانه پور بیان کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از روستاییان مبنی بر اینکه افرادی اقدام به سرقت دام های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در خراسان شمالی

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در خراسان شمالی