مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 10:302023-02-09سياسي

انقلاب اسلامی در مسیر پیشتازی است/ حیرت جهانیان از عفو زندانیان


معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به نقش رهبری در تقویت امید و همبستگی ملی گفت: انقلاب اسلامی در مسیر پیشتازی است و بن بستی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله سلگی صبح پنجشنبه در جمع فعالان فرهنگی استان با اشاره به تأثیر شگرف عفو گسترده متهمان آشوب های اخیر از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: عفو سراسری متهمان در کشور جلوه دیگری از حکمت و تدابیر راهگشای ولایت فقیه در اعتلای جایگاه جهانی انقلاب اسلامی را نمایان کرد واقدام اساسی رهبر فرزانه انقلاب در عفو و بخشودگی زندانیان کشور موجب شگفتی و حیرت جهانیان شد.

این مسئول سیاسی با تاکید بر تداوم کینه توزی استکبار و اذنابش علیه انقلاب اظهار کرد: رهبری با درایت مثال زدنی برگرفته از حکمت ذاتی ولایت امر مسلمین، راه معاندان و فتنه انگیزان بیرونی و منتقدان بی انصاف داخلی را برای تداوم بهانه جویی و حملات رسانه ای علیه کشور بست.

معاون استاندار مازندران در تشریح تأثیر عمیق این اقدام ماندگارافزود: این اقدام موجب تقویت امید و همبستگی ملی در مسیر پیشرفت و بالندگی کشور شده است.

سلگی، تعمیق پیوند بین توده های مردم با نظام اسلامی را از دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد وافزود: اعطای عفو به تمامی متهمان بدون توجه به گستردگی حجم اقدامات آنها نشانه اقتدار نظام و بصیرت ستود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی در مسیر پیشتازی است/ حیرت جهانیان از عفو زندانیان

انقلاب اسلامی در مسیر پیشتازی است/ حیرت جهانیان از عفو زندانیان