مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 10:352023-02-09سياسي

فاز دوم ساختمان پزشکی قانونی سرپل ذهاب افتتاح شد


مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه گفت: فاز دوم ساختمان پزشکی قانونی سرپل ذهاب به مناسب دهه فجر افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سلیم خانی صبح پنجشنبه به مناسبت دهه مبارک فجر در مراسم افتتاح فاز دوم ساختمان پزشکی قانونی در شهرستان سرپل ذهاب که با حضور مسئولان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: این ساختمان با زیر بنای 70 متر مربع، دیوار کشی به متراژ 90 متر و محوطه سازی به متراژ 400 متر مربع به مناسب دهه فجر افتتاح شد.

وی افزود: 196 متر مربع از فاز دوم ساختمان پزشکی قانونی در شهرستان سرپل ذهاب شامل بخش های اداری، معاینات و تشریح بوده که با افتتاح این فاز، شهرستان سرپل ذهاب از ارجاع اجساد به مرکز استان بی نیاز خواهد شد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: احداث ساختمان های پزشکی قانونی در شهرستان ها سبب تسریع در انجام کارهای مربوطه، عدم رفت و آمد به مرکز استان و نیز ایجاد رفاه و عدالت اجتماعی و امنیت اقتصادی را برای مردم منطقه به دنبال خواهد داشت.

خانی با تاکید بر فاز دوم ساختمان پزشکی قانونی در شهرستان سرپل ذهاب با هزینه ای حدود پنج میلیارد تومان همراه بوده، خاطرنشان کرد: این پروژه از شش ماه گذشته به طور جدی دنبال شد و در کوتاه ترین زمان به بهره برداری رسید که اعتبارات این پروژه از محل اعتبارات استانی در پی سفر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز دوم ساختمان پزشکی قانونی سرپل ذهاب افتتاح شد

فاز دوم ساختمان پزشکی قانونی سرپل ذهاب افتتاح شد