مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 10:402023-02-09حوادث

سطح اغلب جاده های برون شهری ایلام لغزنده است


در حال حاضر سطح اغلب جاده های برون شهری استان لغزنده است و در این شرایط رانندگان برای پیشگیری از بروز هر گونه سانحه ای باید با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ ابوالفضل کهزادی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر سطح اغلب جاده های برون شهری استان لغزنده است و در این شرایط برای پیشگیری از بروز هر گونه سانحه ای، باید با سرعت مطمئنه حرکت نمود و فاصله طولی که موجب واکنش سریع راننده هنگام بروز سوانح احتمالی و جلوگیری از بروز تصادف می شود را با خودروهای جلویی رعایت کرد.

وی در ادامه به رانندگان توصیه کرد: چون برف و یخ باعث سرخوردن و بروز مشکلاتی در رانندگی می شود لذا برای اصطکاک بیشتر باید از لاستیک های یخ شکن یا زنجیر چرخ استفاد کرد.

کهزادی بیان کرد: رانندگان باید با سرعت کمتر از روزهای معمولی که جاده خشک است حرکت کرده و خود را در حرکت ثابت نگه دارند و در پیچ ها نیز با دقت و به آرامی گردش کنند.

رییس پلیس راه استان ایلام افزود: همچنین از گردش و انحراف ناگهانی خودداری کرده و از ترمز کردن ناگهانی پرهیز کنند و از سرعت زیاد در راه های با دست انداز نیز بپرهیزند.

وی اظهار کرد: رانندگان باید توجه داشته باشند که در یک سطح لغزنده وقتی که سرعت دارند از تغییر وضعیت به دنده سنگین خودداری کنند و چنانچه به هر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح اغلب جاده های برون شهری ایلام لغزنده است

سطح اغلب جاده های برون شهری ایلام لغزنده است