مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 10:502023-02-09فرهنگي

عضویت 2 هزار هنرمند چهارمحال و بختیاری در صندوق اعتباری هنر


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: هنرمندان در رشته های مختلف هنری در استان در حال فعالیت هستند و حدود 2 هزار نفر در صندوق اعتباری هنر استان عضویت دارند.

- پیام احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: شرایط حال حاضر در حوزه فرهنگ و هنر با شرایط پیش از انقلاب به هیچ وجه قابل مقایسه نیست.

وی افزود: به لحاظ زیرساخت های فرهنگی، شرایط در شهرستان های شهرکرد، بروجن، فارسان، لردگان و اردل خوب است و فرهنگ سراها و مجتمع های فرهنگی این شهرستان ها در وضعیت مناسب قرار دارند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کتابخانه ها، کانون های فرهنگی و هنری مساجد و آموزشگاه های آزاد هنری در شهرستان های ذکر شده فعال هستند.

احمدی عنوان کرد: بنا است در مرکز دو شهرستان کوهرنگ و کیار در دو سال آینده مجتمع های فرهنگی یا فرهنگسرا افتتاح شود.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان های بن و سامان با تدابیری که اتخاذ شده است، شرایط زیرساخت های فرهنگی بهبود پیدا می کند و مجتمع های فرهنگی و هنری که در این دو شهرستان کلنگ زنی شده است به بهره برداری می رسند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: از نظر تعداد هنرمندان در رشته های مختلف هنری در استان نیز شرایط خوب است هرچند جای کار بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت 2 هزار هنرمند چهارمحال و بختیاری در صندوق اعتباری هنر

عضویت 2 هزار هنرمند چهارمحال و بختیاری در صندوق اعتباری هنر